Субота, 19.10.2019, 15:18
Вітаю Вас Гость | RSS

Меню сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Календар
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Годинник
Контакти
вул. Некрасова, 127
м. Біла Церква, Київська область, 09100
-------------------------
тел.(04563)7-01-10
E-mail:
school21ukr2@ukr.net

Виставки. Конкурси. Конференції.


Про адаптацію п’ятикласників
 
Упродовж  усього життя нам (і дорослим, і дітям) доводиться адаптуватись до різних ситуацій. Переступаючи поріг школи, дитина також увесь час адаптується: до дітей, до вчителів, до уроків, до нового режиму дня. Одним зі складних адаптаційних періодів є навчання у 5-му класі. Адаптація дитини до навчання в середній школі відбувається не одразу. Це досить тривалий процес, пов’язаний зі значним навантаженням на всі системи організму.
Саме ця тема стала предметом  обговорення  під час засідання круглого столу з елементами тренінгу «Адаптація п’ятикласників до навчання в основній школі». Учителі-предметники, класні керівники, класоводи, психолог, соціальний педагог – усі педпрацівники  ділилися думками про причини дезатаптації учнів 5-их класів, про важливість підтримки, уваги, доброзичливості до  дітей в перехідний період. Також створювали груповий портрет  учнівських колективів 5-их класів, пропонували власні методи і прийоми  індивідуального підходу до дітей, аналізували навчання та поведінку  окремих учнів. Класні керівники (Кіпчинська Н.А., Довгалюк Л.М., Довгопола І.В.) запропонували детальні характеристики своїх класів. Психолог школи Скробач О.М. підбила підсумок засідання, запропонувавши педагогам  рекомендації щодо успішної адаптації школярів:
• Відвідайте уроки в 4-му класі. Придивіться до своїх майбутніх учнів. Познайомтеся з методикою викладання в початкових класах.
• Опрацюйте спеціальну психолого-педагогічну літературу.
• Пам'ятайте: легше з першого уроку викликати до себе довіру, любов дитини, ніж потім подолати недовіру.
• Не змінюйте різко методи роботи, використовуйте ігровий матеріал, інструктажі, пам'ятки, алгоритми, картки-опори, зразки виконання.
• Протягом уроку та додому давайте конкретні доступні завдання й домагайтесь їх чіткого виконання.
• Щоденно перевіряйте письмові роботи учнів, домагайтеся систематичної роботи над помилками.
• Ретельно обміркуйте заходи та прийоми розвитку мислення, усного та писемного мовлення учнів. Розробіть відповідний роздавальний матеріал.
• Забезпечуйте систематичне повторення.
• Уникайте перевантаження дітей.
• Відвідуйте уроки колег, які викладають у 5-х класах.
 
Отже, успішній адаптації учнів 5-х класів до навчання в основній школі сприятимуть цілеспрямована координація дій учителів, їхній професіоналізм і досвідченість.
 

ПЕДАГОГІЧНА РАДА

28 серпня 2015 року в БЗШ І-ІІІ ступенів №21 відбулося засідання педагогічної ради школи «Аналіз підсумків роботи закладу освіти за 2014/2015 н.р. та завдання на 2015/2016 н.р.».
«Надзвичайно актуальним є виховання в підростаючого покоління патріотизму, громадянської активності та національної самосвідомості. Саме на це, а також на формування в учнівської молоді ціннісного ставлення до держави, її єдності, поваги  до державної мови, на виховання відповідальності за долю країни та українського народу й будемо спрямовувати свою роботу в подальшому», - на такому важливому моменті у своїй доповіді наголосив директор школи О.В. Меримерін. На педраді було обговорено проблеми наповнюваності класів, соціального захисту дітей, результати ЗНО-2015, олімпіад та конкурсів, фінансування та недостатній рівень матеріально-технічної бази школи тощо. Також було затверджено план роботи школи на 2015/2016 н.р.
 
 

СЕРПНЕВІ ЗУСТРІЧІ

       27 серпня 2015 року  управлінням освіти і науки  проведено традиційну серпневу конференцію  педагогічних працівників нашого міста «Реа­лізація пріо­ритетних напрямів розвитку системи освіти міста Білої Церкви: підсумки і перспективи».  Делегація вчителів нашої школи теж взяла участь  у  засіданні. На заході був присутній  і виступив мер Білої Церкви А. П. Савчук. З доповіддю про стан та перспективи розвитку освітянської галузі міста, досягнення та проблеми, що турбують педагогічних працівників та керівників закладів освіти, виступив начальник управління освіти і науки Ю.Ф. Петрик.
       В обговоренні доповіді взяли участь керівники загальноосвітніх шкіл, дошкільних, позашкільних навчальних закладів, педагогічні працівники.


 



Семінар "Самоаналіз уроку" (квітень 2015 року)



ПЕДАГОГІЧНІ ЧИТАННЯ     (жовтень 2014 року)

 
31 жовтня 2014 року в БЗШ І-ІІІ ступенів № 21 відбулися педагогічні читання з проблеми «Сутність і напрями соціально-педагогічного забезпечення прав дітей в умовах європейської інтеграції». Захист прав дитини є загальнодержавним пріоритетом для України. Про це свідчать  положення нормативно-правових актів національного характеру та міжнародного, стороною яких є Україна.
Основоположним у цій сфері вважається Конвенція ООН про права дитини, підписана Україною 21 лютого 1990 року, ратифікована Постановою Верховної ради України 27.02.1991 року, що набула чинності 27 вересня 1991 року. Приєднавшись до вище зазначених документів, Україна як держава-учасниця взяла на себе широкі зобов’язання щодо забезпечення прав дитини на життя, ім’я, громадянство, індивідуальність, родину, свободу думки, совісті та релігії, освіту та належний рівень життя, захист від дискримінації й незаконного переміщення, від незаконного та свавільного втручання, захист від усіх форм фізичного, психологічного насильства, брутального поводження й експлуатації, у тому числі й сексуальної. Однак ці зобов’язання часто-густо носять суто декларативний характер і рідко втілюються в життя владними інститутами в повному обсязі. Не залишила ця тема байдужим педагогічний колектив нашої школи.
 
План проведення педагогічних читань
1.  Теоретичні аспекти прав дітей в Україні.
2.  Нормативно-правове  забезпечення прав дітей.
3.  Зарубіжний досвід формування та реалізація державної  політики щодо захисту прав
дітей.
4.  Конвенція ООН про права дитини.
5. Охорона життя та здоров’я дітей.
6. Право дитини на освіту.
7.  Право дитини на сім’ю. Ставлення батьків до прав дитини
8. Характеристика стану захисту прав дітей у БЗШ № 21.
 
Рекомендації педагогічних читань
  1. Педагогічному колективу дотримуватись  педагогічної етики, поважати гідність дітей, учнів, захищати їх від будь-яких форм фізичного або психічного насильства, запобігати шкідливим звичкам, пропагувати здоровий спосіб життя.
  2. Сприяти забезпеченню освітньо-культурних потреб дітей, створювати умови для їх творчого, інтелектуального, духовного та фізичного розвитку.
  3. Організувати просвітницьку роботу з учнями про права дітей через проведення міні-лекцій та перегляд відеофільмів.
  4. Моделювати   освітнє емоційно комфортне середовища, в якому будуть задоволені основні потреби учнів, і в якому усі учасники навчально-виховного процесу зможуть зберегти своє психічне здоров’я.
  5. Забезпечити ефективну роботу органу учнівського самоврядування щодо повноправної  участі школярів у діяльності закладу.
  6. Спрямувати роботу психологічної служби на забезпечення комфортного навчання кожної дитини.
  7. Провести інформаційно-роз’яснювальну роботу для батьківської громадськості щодо охорони і забезпечення прав дітей.
  8. Активізувати роботу консультпункту з проблеми « Забезпечення захисту дітей від будь-яких форм фізичного і психологічного насильства»
  9. Продовжити діяльність закладу у сфері превентивної освіти як « Школи, дружньої до дитини».
 

Педагогічна  конференція     (січень 2014 року)

«Створення умов для розвитку якісної освіти та  функціонування освітнього середовища навчального закладу».
У рамках міської «Методичної естафети» в БЗШ І-ІІІ ступенів № 21 була проведена педагогічна конференція на тему : «Створення умов для розвитку якісної освіти та  функціонування освітнього середовища навчального закладу». Підготовка вчителів до конференції дала можливість підвищити фахову  майстерність, виявити загальну ерудицію. Під час обговорення теми заходу найбільше зацікавлення присутніх викликало питання про інформаційні ресурси школи та інформаційну культуру як учнів, так і вчителів. Педагоги звернули увагу на важливість забезпечення доступу до інформаційного середовища школи кожному користувачу, а також наголосили на необхідності впровадження ІКТ у навчально-виховний процес.
 
 

План
проведення педагогічної конференції
«Створення умов для розвитку якісної освіти
та  функціонування освітнього середовища навчального закладу»

 
  1. Використання інформаційно-освітнього середовища у навчальному закладі. Співвідношення традиційних складових навчального процесу та нових інформаційно-комунікаційних технологій.
  2. Нарощування інноваційного потенціалу освіти – умова розвитку якісної освіти.
  3. Створення умов для забезпечення доступної якісної освіти, незалежно від стану здоров’я учнів.
  4. Підвищення професійної підготовки педагогів як засіб покращення якості освіти.
  5. Використання ІКТ у навчально-виховному процесі.
  6. Інформація як явище оточуючого нас світу та як один із найголовніших ресурсів суспільства.
  7. Інформаційні ресурси навчального закладу.
  8. Формування інформаційної компетентності та культури вчителя й учня.
 

Рішення педагогічної конференції :

 
  1. Нарощувати інноваційний потенціал освітнього процесу в школі.
  2. Підвищити якість навчально-виховного процесу школи : проводити тижні, декади, місячники педагогічної майстерності.
  3. З 27.01 по 27.02 провести місячник майстрів педагогічної справи з метою популяризації передового педагогічного досвіду.
  4. У березні 2014 року провести засідання шкільного НТУ МАН для обговорення питання використання інформаційного середовища школи у дослідній діяльності.
  5. Протягом навчального року забезпечити участь педагогів у різних формах підвищення кваліфікації з питання функціонування інформаційно-освітнього середовища.
  6. Застосувати можливості новітніх інформаційних технологій як засіб для кращого функціонування дослідницької діяльності у закладі.
  7. Класним  керівникам на засіданні методоб`єднань розглянути питання «Виховання громадянина та патріота в системі освіти в умовах глобалізації та відкритості інформаційно-освітнього простору».
  8. Впроваджувати  інформаційні технології у навчально-виховний процес з метою підвищення якості освіти.
  9. На уроках інформатики формувати інформаційну культуру  та компетентність учнів.
  10. Систематизувати наявні програмні засоби, які використовуються в освітньому процесі.
  11. Провести моніторинги володіння педагогами школи ІКТ-технологіями.
  12. На нараді при директорові проаналізувати структуру інформаційного середовища школи.
  13. Через сайт школи забезпечувати зв`язок усіх учасників освітнього процесу: адміністрації, педагогів, учнів, батьків.
  14. До 01.03 творчій групі «Використання інформаційно-комунікаційних технологій у роботі з обдарованими дітьми» провести тренінг «ІТ-компетентність і професійний розвиток педагогів.
  15. Адміністрації школи відображати матеріали з профільного навчання, виховної роботи, методичної роботи на сайті закладу.
  16. Бібліотекарю школи слідкувати за медіатекою школи.
  17. Забезпечити доступ до інформаційного середовища школи кожному користувачу.

Корисні посилання
Календар
«  Жовтень 2019  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
Пошук
Архів записів