Субота, 19.10.2019, 15:25
Вітаю Вас Гость | RSS

Меню сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Календар
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Годинник
Контакти
вул. Некрасова, 127
м. Біла Церква, Київська область, 09100
-------------------------
тел.(04563)7-01-10
E-mail:
school21ukr2@ukr.net

Завдання для виконання (19.01-22.01)

2 клас
УКРАЇНСЬКА  МОВА
 Вдосконалювати навички визначення головних слів у реченні. Зв'язок слів у реченні за питаннями.
  1. Спишіть текст. Підкресліть головні слова в  реченнях.
На узліссі стоїть самотня береза. По стовбурі пробіг жучок. Метелик прилетів поласувати березовим соком.
  1.  Запиши речення. Встанови зв'язок між словами за допомогою питань.
Оленка читає цікаву книгу.
 
 МАТЕМАТИКА
  1. Повторити таблицю множення.
  2. Вивчити таблицю ділення на 2.
  3. Тренувальні вправи на вдосконалення навичок додавання і віднімання двоцифрових чисел з переходом через розряд.
 ЛІТЕРАТУРНЕ  ЧИТАННЯ
  1. Виразно читати, переказувати тексти В. Сухомлинського «Дуб під вікном» та «Сергійкова квітка» (читанка «Кобзарик» ст. 46 – 48).
3 клас
Природознавство
  1. Прочитати статтю «Які умови потрібні рослинам для життя», с.92-94, відповідати на питання.
 
Літературне читання
  1. Читати байки Л.Глібова.
  2. Байку «Лебідь, щука і рак» вивчити напам’ять.
Українська мова
  1. Вивчити правила, с.111, с.117.
  2. Записати 6 речень, визначити головні і другорядні члени речення.
  3. Написати розповідь «Мої зимові канікули».
Математика
  1. Повторити таблицю множення і ділення.
  2. Розв’язувати приклади на ділення з остачею.
 
4 клас
Літературне читання
  1. Анатолій Костецький  «Суперклей Христофора Тюлькіна, або «Вас викрито, здавайтесь»
  2. С. 7 – 13. Опрацювати повість,  поділити на частини, дати заголовки, охарактеризувати головних героїв повісті.
Українська мова
  1. Опрацювати вправи 20 – 23. Встановити питання до кількісних та порядкових числівників.
Математика
  1. Працювати над матеріалом № 514 – 543
Природознавство
  1. Опрацювати статті с. 78 – 82.  Південна Америка
Я у світі
  1. Опрацювати статті с.69 - 72
5 клас
Українська мова
  1. Позначення звуків мовлення на письмі. Алфавіт (абетка, азбука). Співвідношення звуків і букв.
  2. Звукове значення букв я, ю, є, ї  та щ.
  3. Фонетична транскрипція (повторення).
Повторити  теоретичний матеріал п. 14, виконати вправи 135, 136.
Українська література
  1. Прислів’я та приказки. Народне уявлення про довколишній світ і його оцінка в прислів’ях і приказках.
ТЛ: прислів’я, приказка.
Вивчити кілька прислів’їв  напам’ять.
  1. Леонід Глібов – відомий український поет і байкар. Фольклорна основа його віршових загадок. Особливості його поетичної мови.  «Химерний, малий…», «Що за птиця?»
ТЛ: акровірш, порівняння.
Виразно читати поезії Л. Глібова, вивчити визначення « акровірш», виписати  порівняння з поезій.
Основи здоров’я
  1. Тема.  Права і обов’язки дитини. Т.Є. Бойченко. Підручник Основи здоров’я 5 клас. Опрацювати параграф 16, роб. зошит с.36-38 письмово.
  2. Тема. Спілкування і здоров’я. Т.Є. Бойченко. Підручник Основи здоров’я 5 клас. Опрацювати параграф 17, роб. зошит с. 39-40 письмово.
Англійська мова
6 клас
Українська мова
  1. Написання й відмінювання чоловічих і жіночих прізвищ,  імен по батькові. Повторити  п.36, виконати вправи 304. 309.
  2. Правопис складних іменників. Вивчити п.38, виконати вправи 321, 323.
Українська література
  1. І. Жиленко. Поезії «Жар-птиця», «Підкова», «Гном у буфеті». Виразно читати вірші, підручник, стор. 82-85.
  2. І. Калинець. « Писанка», «Дивоцвіт». Вивчити напам’ять один із віршів.
Всесвітня історія
  1. Опрацювати тему : «Спартанський поліс. Побут та виховання Спартанців» (п.32 ст.147-150)
7 клас
Українська мова
  1. Дієприслівник. Вид і час дієприслівників. Повторити п. 20, 21, виконати вправи 295, 297.
  2. Дієприслівниковий зворот. Вивчити п.22, виконати вправу 301.
Українська література
  1. Григір Тютюнник «Климко», характеристика образів. Виписати цитати до характеристики Климка.
  2. Позакласне читання. Г. Тютюнник. «Вогник далеко в степу». Прочитати твір, уміти характеризувати образи.
Хімія
1. Тема. Закон збереження маси речовин. Схема хімічної реакції. Хімічні рівняння.
О.В. Григорович. Хімія 7 клас. Опрацювати параграф 16, скласти конспект, завдання 3 а), в), г) письмово с. 64.
О.С. Бобкова.  Посібник з  хімії 7 клас, опрацювати с.68-69,скласти конспект,  тестові завдання 1-8 письмово, с.70-71.
2. Тема. Добування кисню в лабораторії і промисловості. Реакції розкладу. Поняття про каталізатор.
О.В. Григорович. Хімія 7 клас. Опрацювати  параграф 17, завдання 2 письмово, с.129.
О.С. Бобкова. Посібник з хімії 7 клас. Опрацювати с. 71-73, скласти конспект,  тестові завдання 1-5 письмово, с. 73.
 
 
Всесвітня історія
  1. Опрацювати тему : «Англія в XI – XV ст. Вільгельм І завойовник. Генріх ІІ Плантагенет» (опрацювати конспект).
Біологія
  1. Тема. Різноманітність плацентарних тварин ссавців: хижі, ластоногі, китоподібні, примати. К.М. Задорожний. Біологія 7 клас. Опрацювати параграф 30, завдання 1-5 усно, с.121.
  2. Узагальнення знань з теми «Різноманітність хребетних тварин». К.М. Задорожний. Біологія 7 клас. Повторити параграфи 23 – 30, підготуватися до письмової роботи.
8 клас
Українська мова
  1. Односкладні речення. Повторити п.16, виконати вправу126.
  2. Означено-особові, неозначено-особові, узагальнено-особові речення. Вивчити п.17, виконати вправи 128,130.
 Українська література
  1. Володимир  Підпалий. Поезія «Запросини». Виразно читати поезію, вміти аналізувати.
  2. І. Малкович. «З янголом на плечі». Вивчити вірш напам’ять.
Всесвітня історія
  1. Опрацювати тему : «Культура високого Відродження» (п. 13 ст.89-96)
Хімія
1. Узагальнення знань з теми «Основні класи неорганічних сполук».
Н.М. Буринська.  Хімія 8 клас. Повторити  параграф 16,завдання 1, 2, 3 письмово, с. 93.
2. Тема. Розв’язування задач.
Н.М. Буринська.  Хімія 8 клас.  Письмово виконати завдання 8,10  с. 94.

 
9 клас
Українська мова
  1. Складнопідрядні речення з кількома підрядними, їх інтонування.  Повторити п. 13, виконати вправи 147, 148.
  2. Розділові знаки у таких реченнях.  Однорідна й неоднорідна супідрядність. Повторити п. 13, виконати вправи 150, 152.
Українська література
  1. Поети-романтики М. Костома­ров, В. Забіла, М. Петренко, М. Шашкевич. Знати біографії письменників-романтиків, вивчити одну поезію напам’ять.
  2. М. Гоголь. «Вечір проти Івана Купала» . Фантастична історія навіяна українськими легендами й переказами. Вивчити біографію письменника, підготувати презентацію.
  3. М. Гоголь. «Вечір проти Івана Купала». Закони народної моралі у творі. Прочитати твір, уміти визначати жанр, характеризувати образи.
Правознавство
  1. Опрацювати тему «Цивільно - правові відносини» (п13 ст 153-159)
Всесвітня історія
  1. Опрацювати тему : «Німеччина у 1871 - 1900 рр. Конституція 1871р. внутрішня та зовнішня політика Отто фон Бісмарка» (п.15 ст.98-104)
Хімія
         1.Тема.  Метан. Молекулярна,електронна і структурна формули. Поширення в природі.
Г.А.Лашевська.  Опрацювати параграф 20, скласти конспект, завдання 1-4 письмово, с. 140.
      2.Тема. Гомологи метану, молекулярні і структурні формули, моделі молекул. Лабораторний дослід № 6 . Виготовлення моделей молекул вуглеводнів с. 152-153.
 Г.А. Лашевська. Опрацювати параграф 22, скласти опорний конспект, завдання 1-4 письмово, с.155.
10 клас
Українська мова
  1. Слово та його лексичне значення. Повторити п. 22,виконати вправи174, 176.
  2. Стилістично нейтральна лексика. Емоційно й експресивно забарвлені засоби, що надають мовленню стильового відтінку. Слово та його лексичне значення. Повторити п. 23, виконати вправи 182, 183.
Українська література
  1. Психологічна новела «Intermezzo» з жанровими ознаками «поезії в     прозі». Автобіографічна основа. Символічні образи, ускладнена метафора. Поетика імпресіонізму.
Т. л.: новела, імпресіонізм.
Прочитати новелу, виписати образи-символи.
  1. Повість «Тіні забутих предків». Трагічна доля Івана й Марічки як наслідок суперечності між мрією та дійсністю. Світ людини у зв’язку зі світом природи. Фольклорне тло твору. Прочитати новелу, характеризувати образи Івана та Марічки.
Правознавство
  1. Охарактеризувати права, свободи, обов’язки громадян (п.15 ст.114 - 120)
Всесвітня історія
  1. Скласти політичну характеристику Б.Мусоліні. Охарактеризувати фашизм в Італії» (п.15 ст. 101-107)
Хімія
1. Тема. Карбонатна кислота, солі карбонатної кислоти. Поширення в природі застосування. Якісна реакція на карбонат іони.
П.П. Попель. Хімія 10 клас. Опрацювати  параграф 13, скласти конспект, письмове завдання 127  а) б) с. 96. Підготуватися до практичної роботи № 1 с. 96-97.
 
11 клас
Українська мова
  1. Синоніміка складносурядних і складнопідрядних речень. Повторити п.34, виконати вправу 399.
  2. Синоніміка складних безсполучникових речень і складнопідрядних. Повторити п. 35, виконати вправи 400, 401.
 Українська література
  1. Іван Багряний «Тигролови». Проблема свободи й боротьби за своє визволення.Прочитати роман, уміти аналізувати.
  2. Олександр Довженко. «Україна вогні». Національні та загальнолюдські проблеми.Прочитати твір, визначити проблематику.
Німецька мова

Англійська мова
Історія України
  1. Охарактеризувати зміни у соціальній та національній структурі українського населення в кінці 70х – на початку 80 х рр..( п.19. ст.168-174)
Всесвітня історія
  1. Охарактеризувати період Брежневского застою в СРСР (п.16 ст.114-120)
Хімія
Тема. Синтез органічних сполук різних класів на основі вуглеводневої сировини. Скласти конспект, вказавши типи хімічних реакцій і приклади рівнянь реакцій.
О.Г. Ярошенко.  Підручник   Хімія 11 клас. Опрацювати параграф 13,
завдання 4,5 письмово, с. 141.
Екологія 
Тема. Структура сучасної екології та її місце в системі наук. Опрацювати параграф 3підручника, відповідати на питання.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Корисні посилання
Календар
«  Жовтень 2019  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
Пошук
Архів записів